agencja-interaktywna-poznan

Czym jest blog firmowy i dlaczego warto go prowadzić?

prowadzenie-bloga-firmowego-blog-firmowy

Dobrze prowadzony blog firmowy może przyciągnąć rzesze internautów, którzy nie tylko zwiększą ruch na twojej stronie internetowej poszukując odpowiedzi na pytania, ale zapoznają się również z ofertą twojej firmy.

Dobrze zrobiony blog firmowy jest świetnym sposobem na zwiększenie zasięgu strony, gdyż ma pozytywny wpływ na widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Co więcej, na blogu firmowym możesz zaprezentować aktualne działania firmy, czy pochwalić się nagrodami i osiągnięciami.

Prowadzenie bloga to bardzo czasochłonne zajęcie. Wymaga od nas wyboru tematu, dobrania słów kluczowych, znalezienia odpowiednich zdjęć itd. Firmy zlecają to zadanie specjalistom, ponieważ nie każdy pracownik posiada wiedzę z zakresu SEO, a w tej kwestii nie ma miejsc na błędy.

Blog wpływa na pozycjonowanie strony w Google

Blog firmowy jest tanim sposobem na wypromowanie swojego sklepu lub produktu. Stworzenie artykułów można powierzyć pracownikom zewnątrz firmy lub zatrudnić ekspertów, czyli copywriterów. Jednak sam wpis to nie wszystko, trzeba pamiętać również o tym, aby artykuł był napisany dobrze. Jeśli zależy ci na tym, aby blog pomógł ci zdobyć zainteresowanie potencjalnych klientów, musisz pomyśleć również o SEO, który zwiększy ruch na twojej stronie. W tym przypadku potrzebujesz pomocy agencji, która zadba o twojego bloga i wykorzysta jego pełen potencjał. 

Artykuły są świetnym miejscem na użycie słów kluczowych, po których potencjalni klienci szukają twoich usług lub produktów. Regularne, odpowiednio zoptymalizowane wpisy na blogu firmowym, które zawierają słowa kluczowe, nie tylko zwiększają ruch na twojej stronie, ale dają również informację robotom Google, że strona internetowa jest ciągle aktualizowana i się rozwija, a to przekłada się na lepsze postrzeganie witryny przez wyszukiwarki. Strona z dobrze prowadzonym blogiem firmowym będzie chętniej wyświetlana na określone frazy wyszukiwane przez internautów.

Czy warto prowadzić bloga firmowego? 

Blog firmowy pomoże ci dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Publikując tematyczne wpisy, zaciekawisz swoją marką potencjalnych klientów oraz zyskasz ich zaufanie, a Twoja strona będzie odwiedzana znacznie częściej. Aktualizując swoje treści, rozbudujesz również potencjał SEO Twojej strony, dzięki czemu pozyskasz wartościowy ruch i zwiększysz swoją szansę na sprzedaż.

Jeśli marzy ci się nowa strona internetowa — zapoznaj się z nasza ofertą i napisz do nas. Chętnie wykonamy dla ciebie unikalny projekt strony, który będzie odpowiadał twoim potrzebom 😊

Udostępnij:

Facebook
Twitter
LinkedIn
ODKRYWAJ: