agencja-interaktywna-poznan

Wprowadzanie produktów — od najprostszych, do najbardziej skomplikowanych

wprowadzanie-produktu-na-sklep-internetowy-obsługa-sklepu-internetowego

Wprowadzanie produktów na sklep internetowy to bardzo czasochłonne zajęcie. W przypadku najzwyklejszego produktu musisz dodać zdjęcie, nazwę, opis oraz atrybuty i parametry techniczne. Czas dodawania produktu wydłuża się jeszcze bardziej w momencie, kiedy chcesz wystawić złożony produkt, z większą ilością zdjęć, lepszym opisem i dokładniejszą listą parametrów technicznych np. pod porównywarkę lub opcje „szukaj”.

Sklepy internetowe, które sprzedają popularne produkty korzystają z pliku CSV, XML lub XLS, w którym znajdują się już atrybuty, zdjęcia, kategorie oraz parametry techniczne. Za pomocą takiego pliku można zaimportować wszystkie informacje bezpośrednio na sklep. Niestety nie każdy sklep może pozwolić sobie na takie rozwiązanie. Istnieją firmy, które w swojej ofercie posiadają produkty, które są zupełnie nowe na rynku lub nie są ogólnodostępne na hurtowniach, a w tym wypadku pozostaje tylko jedna opcja — ręczne wprowadzanie produktu na sklep.

Wiele firm zleca to zadanie specjalistom, którzy wiedzą jak poprawnie dodać i zaprezentować ich produkt. Jeśli posiadasz sklep, w którym często zmienia się asortyment i zawsze trzeba dodać coś nowego, takie rozwiązanie jest idealne również dla ciebie. 

Skutecznie zaprezentuj swoją ofertę i zadbaj o pozytywny odbiór sklepu

Produkty w twoim sklepie powinny zachęcać do zakupu, dlatego tak ważne jest posiadanie autorskich zdjęć, rzetelnego opisu i dokładnej specyfikacji. Autorskie zdjęcia dobrej jakości zwracają uwagę klienta, wywołują pozytywne emocje i przekładają się na potrzebę posiadania danego przedmiotu. Profesjonalny opis produktu, który zawiera odpowiedzi na wszystkie pytania klienta, wszystkie możliwe informacje o produkcie wraz z pojedynczymi obrazami oraz galerią z pewnością wyróżni twój produkt na tle twojej konkurencji i zwiększy efektywność sprzedaży. 

Pusty opis produktu lub opis skopiowany ze strony konkurencji nie jest dobrym pomysłem. Powielanie tych samych treści z innych stron nie jest zgodne z praktykami SEO, nie wspominając już o tym, że taki produkt nie jest atrakcyjny dla twoich klientów. 

Zleć dodawanie produktów profesjonalistom

Wiele firm nie ma czasu lub możliwości zrobienia autorskich zdjęć lub przygotowania kreatywnego opisu produktu, dlatego tak dużo firm decyduje się na stałą współpracę z agencją, która zrobi to za nich. Takie rozwiązanie będzie pomocne w przypadku sklepów, w którym często zmienia się asortyment i zawsze trzeba dodać coś nowego. Co więcej, jeśli zdecydujesz się na współpracę z zewnętrzną firmą, nie musisz zatrudniać dodatkowego pracownika i przygotowywać osobnego miejsca pracy. 

W naszej ofercie znajdziesz usługi, które skutecznie zaprezentują twój produkt i pomogą ci zwiększyć sprzedaż. 

Udostępnij:

Facebook
Twitter
LinkedIn
ODKRYWAJ: