agencja-interaktywna-poznan

Jak powinna wyglądać skuteczna strona docelowa?

strona docelowa pagelab

Strona docelowa, inaczej landing page to pierwsza strona, którą widzisz po kliknięciu w baner reklamowy lub link. Strona docelowa ma na celu przyciągnięcie uwagi odwiedzających i nakłonienie ich do podjęcia określonej czynności, takiej jak dokonanie zakupu, zapisanie się do newslettera lub wypełnienie formularza.

Strony docelowe są zwykle tworzone w celu wspierania działań marketingowych i reklamowych, gdzie często są połączone z reklamami Google, kampaniami e-mailowymi, postami w mediach społecznościowych lub wynikami wyszukiwania. Zostały zaprojektowane tak, aby były bardzo skoncentrowane i ukierunkowane, dostarczając odpowiednich informacji i jasnego CTA (wezwania do działania) np w postaci przycisku „zadzwoń”, aby zachęcić odwiedzających do kontaktu.

Jakie cechy posiada skuteczna strona decelowa?

1. Jasny i zwięzły przekaz

Strona powinna mieć nagłówek i treści, które szybko przekazują odwiedzającym interesujące ich informacje.

2. Przekonujące efekty wizualne

Wykorzystanie obrazów, filmów i grafiki może pomóc przyciągnąć uwagę odwiedzających i wzmocnić przekaz.

3. Projekt zorientowany na konwersję

Układ i projekt strony docelowej powinny być zoptymalizowane pod kątem konwersji, z wyraźnym wezwaniem do działania, minimalnymi elementami rozpraszającymi uwagę i łatwymi do śledzenia polami formularza.

4. Minimalna nawigacja

Minimalna nawigacja pomoże odwiedzającym skoncentrować się na zamierzonym działaniu, strony docelowe często mają minimalne opcje nawigacji, dzięki czemu potencjalny klient nie przejdzie na podstronę, na której nie ma możliwości kontaktu.

5. Przekonujące CTA (wezwanie do działania)

Strona docelowa powinna zawierać mocne i przekonujące CTA (wezwanie do działania), które jasno instruuje odwiedzających, co powinni zrobić dalej, np. „Kup teraz”, „Napisz do nas” lub „Poproś o wycenę”.

Strony docelowe są ważnym narzędziem w marketingu, ponieważ pomagają skierować docelowy ruch do określonych ofert i kampanii, zwiększają również liczbę konwersji i dostarczają cennych danych do śledzenia i analizowania działań marketingowych.

Jeśli marzy ci się nowa strona internetowa — zapoznaj się z nasza ofertą i napisz do nas. Chętnie wykonamy dla ciebie unikalny projekt strony, który będzie odpowiadał twoim potrzebom 😊

Udostępnij:

Facebook
Twitter
LinkedIn
ODKRYWAJ: