Po ponad dziesięciu latach nadal pomagamy firmom odnieść sukces, pozostając na bieżąco z najnowszymi trendami oraz technologią. Zajmujemy się pozycjonowaniem, którego celem jest pomoc firmom w poprawie widoczności w wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych. Razem z nami zdobędziesz nowych klientów i zbudujesz swoją markę w Internecie.
Po ponad dziesięciu latach nadal pomagamy firmom odnieść sukces, pozostając na bieżąco z najnowszymi trendami oraz technologią. Zajmujemy się pozycjonowaniem, którego celem jest pomoc firmom w poprawie widoczności w wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych. Razem z nami zdobędziesz nowych klientów i zbudujesz swoją markę w Internecie.
Opracowaliśmy niezawodną strategię SEO, opartą na naszym doświadczeniu w budowaniu skutecznych kampanii marketingowych. Nasza strategia pozycjonowania składa się z trzech etapów:
Pamiętaj, że SEO nie jest do zrealizowania z dnia na dzień; świadczenie profesjonalnych usług pozycjonowania wymaga czasu, wysiłku i cierpliwości, ale rezultaty są satysfakcjonujące i trwałe (gdy SEO zostanie wykonane prawidłowo).
Na podstawie wykonanego Audytu SEO przeprowadzamy optymalizację twojej strony internetowej. Algorytmy Google stale się zmieniają i wymagają od nas dużej elastyczności przez co podczas naszej współpracy będziemy wprowadzać większe lub mniejsze zmiany na Twojej stronie, aby witryna zawsze była niezawodna pod względem jakości i wpisywała się w standardy optymalizacji, narzucone przez Google.
Audyt SEO to szczegółowa analiza twojej strony oraz wstęp do dalszej promocji witryny poprzez pozycjonowanie. Sprawdzamy czy twoja witryna spełnia kryteria stosowane przez roboty wyszukiwarki Google, staramy się dowiedzieć dlaczego witryna nie osiągnęła wysokiej pozycji widoczności lub straciła tą pozycję. Na podstawie zebranych danych sporządzamy zalecenia od naszych specjalistów odnośnie strony w celu jej optymalizacji.
Proponujemy szereg rozwiązań i rekomendacje naszego specjalisty SEO w przejrzystym raporcie. Wyjaśnimy także, dlaczego takie rozwiązania są konieczne i jakich optymalizacji dokonamy.
Wykorzystywanie mocnych i słabych stron konkurencji oraz wykorzystywanie ich do poprawy własnych wyników to po prostu dobry biznes. Każda firma w dowolnej dziedzinie powinna zawsze bacznie przyglądać się temu, co robią jej główni rywale. Nie inaczej jest w przypadku SEO. Gdy firma lub witryna internetowa rozpoczyna strategię SEO, analiza konkurencji jest zbyt często pomijana. Firmy przechodzą od razu do wyszukiwania słów kluczowych, wyszukiwania linków i tworzenia treści. W ten sposób pomijają kluczowy aspekt naprawdę skutecznego SEO. Podczas analizy poznajemy słabe i mocne strony Twojej konkurencji. Następnie sprawdzamy ich strategię oraz metody działania – to pozwoli nam dostosować strategię działania, dzięki której witryna będzie wyróżniać się na tle konkurencji.
Pozyskujemy wartościowe linki ze stron bardzo dobrej jakości, dzięki czemu Państwa strona zostanie zaindeksowana wyżej, co skutkuje w lepszych efektach pozycjonowania. Link building musi odznaczać się jakością – link, który jest pozyskany z wartościowej dla Google strony, jest bardziej skuteczny niż setki nienaturalnych linków, które pochodzą ze spamu.
Google i inne wyszukiwarki uwielbiają „świeżą” treść, a blog firmowy to doskonały sposób na regularne dostarczanie nowej treści do Twojej witryny. Ale praca nie kończy się po opublikowaniu jednego wpisu. Musisz regularnie tworzyć treści. Jednak publikowanie wpisów z przekonującymi nagłówkami i treścią, których pożąda publiczność, przy jednoczesnym pamiętaniu o SEO i wyszukiwarkach… może być przytłaczające.
Rozumiemy Twoją frustrację. Z naszą pomocą będziesz regularnie udostępniał nowe wpisy, które będą zawierać wartościową treść i słowa kluczowe.