Profesjonalne logo pomoże zbudować Twój wizerunek marki w internecie. To znak rozpoznawczy nawiązujący do jakości produktów, towarów i usług, odróżniający nas od komercyjnych rywali i dodający prestiżu. Rozpoznawalne i czytelne logo często staje się jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów firmy.
W naszej agencji tworzymy wszystko od zera, bez szablonów. Realizujemy projekt od potrzeb poprzez pomysł aż do jego realizacji. Logo musi być proste, czytelne i trafne, nawet gdy mignie Nam tylko przeć chwilę.
Każdy pakiet wysyłany do Państwa w zależności od potrzeb opatrzony jest niezbędnymi plikami w różnych rozszerzeniach do korzystania w wielu projektach.
Projekt od czystej kartki, bez szablonów.
Jeśli przedstawione projekty nie zyskają Twojego uznania, pomówimy o tym i stworzymy kolejne propozycje
Wersja logo przeznaczona na urządzenia mobilne np. na ikonę strony www
wersja kolorowa, wersja biała, przeźroczysty znak wodny oraz wektory (w wersji premium i Księdze Znaku).
logo w formie graficznej przygotowane na wszelkiego rodzaju media społecznościowe np. Instagram, Facebook
(w wersji Księga znaku) – pełna księga znaku w formie pdf, lub po omówieniu również w wersji drukowanej
W naszej agencji staramy się stworzyć w początkowym etapie prototyp, który poddawany jest stylizacji i uproszczeniu tworząc niepowtarzalną grafikę czy znaki. Zastanawiamy się jak nasz projekt będzie wyglądał, jak będzie wykorzystywany, czy symbolizuje istotę, myśl przewodnią firmy czy organizacji.
BRANDING I PROMOCJA TO DLA TWOJE MARKI KLUCZOWE FILARY DO SUKCESU
Firma czy organizacja jest nie poznania bez logo i nazwy marki. To siła, która odróżnia Cię od konkurencji. Samo logo przemawia już za marką.
Projektowanie logo zawsze rozpoczynamy od rozmowy dotyczącej oczekiwań klienta, poznania misji firmy, myśli przewodniej, która przyświeca naszej marce oraz zdefiniowania grupy docelowej. To moment w którym rozpoczynamy projekt od czystej kartki. Dobieramy kolory i kształty, zastanawiamy się jakie emocje ma wyrażać nasze logo. Być może chcesz, aby kojarzono Twoją firmę jako dbającą o środowisko, promującą zdrowie albo dobrą zabawę? Zadbamy o odpowiednią kolorystykę i typografię (czcionkę) pasującą do danej branży.
Kolejnym etapem jest analiza rynku i konkurencji, po którym przystępujemy do projektowania logo. Umiejętnie zaprojektowane logo jest jasne i przejrzyste, wyraża główne wartości marki oraz wywołuje odpowiednie emocje. Raz opracowane logo będzie służyć tak długo jak jesteś na rynku. Pomysły przelewamy z głowy na papier. W naszej agencji staramy się stworzyć w początkowym etapie prototyp, który poddawany jest stylizacji i uproszczeniu tworząc niepowtarzalną grafikę czy znaki.
Spośród wszystkich pomysłów wybieramy i przedstawiamy klientowi te najlepsze. Po wybraniu przez klienta projektu, który najbardziej mu odpowiada dopracowujemy go
i modyfikujemy, aż uzyskamy w pełni zadowalający efekt. W przypadku, jeśli przedstawione projekty nie zyskają Twojego uznania, pomówimy o tym i stworzymy kolejne propozycje do uzyskania zadawalającego efektu.
Po zaakceptowaniu logo przygotowujemy wszystkie pliki do wysłania abyś mógł z nich w pełni korzystać. Dodatkowo możemy umieścić Twoje logo na stornie www, ikonie strony, czy mediach społecznościowych. Z przyjemnością przygotujemy również projekt wizytówek czy papiery firmowego do przygotowywania ofert lub faktur.
Budowa identyfikacji firmy zaczyna się od stworzenia logo. Każde dobrze zaprojektowane logo składa się z dwóch podstawowych elementów: logotypu i sygnetu, choć mogą one występować osobno. Logotyp przedstawia nazwę Twojej firmy graficznie, a sygnet stanowi symbol, wzór marki, ikonę Twojej firmy. W zależności od potrzeb czasem na logo składa się również tagline – czyli slogan firmy. Poniżej przykłady logo wykorzystywane przez znane marki.
Przykład loga składającego się z logotypu. W przypadku loga Coca-Coli znacznie ma typografia czcionki, która bez problemu rozpoznawana jest na całym świecie.
Przykład loga składającego się z logotypu oraz sygnetu. W przypadku loga pepsi kluczowy jest sygnet mający nawiązywać do globu, ale również przypominający odbicie puszki. Nie bez naczenia jest też tutaj okrągła czcionka w „p” i „e”.
Przykład logo składającego się z logotypu, sygnetu oraz tagline – sloganu. Po prostu „Go further.” Forda.
NADAJEMY ZNACZENIE I GŁĘBIĘ NASZYM PROJEKTOM LOGO
W naszej agencji możemy zaproponować Państwu wybór spośród trzech rodzajów logo.
Jeśli jesteś początkującym przedsiębiorcą, ograniczasz wydatki i stawiasz przede wszystkim na stronę www i małoformatowy druk typu wizytówki czy ulotki proponujemy logo standard.
Jeśli jesteś już na rynku i nie masz logo a chcesz, żeby w końcu klienci zaczęli Cię rozróżniać lub chcesz odnowić swoje logo postaw na logo premium lub księgę znaku. Podstawowa wersja znaku często występuje w dwóch odmianach: poziomej oraz pionowej. W zależności od potrzeb i dostępnego miejsca na materiałach wizerunkowych można zamiennie korzystać z obu wersji logo.
Przydatne przy zróżnicowanym korzystaniu w materiałach przeznaczonych do internetu: stronie www, sklepie, mediach społecznościowych, aplikacjach czy materiałach przeznaczonych do druku od mało do wielkoformatowych np. wizytówek, plakatów, ulotek, nadruku na odzieży naszych pracowników, reklam wielkopowierzchniowych itd.
Księga znaku to rozbudowana instrukcja genezy, powstania i sposobów użytkowania logo. Księga znaku pozwoli na korzystanie z niej wszystkich marketingowców, brand managerów, drukarzy, projektantów, producentów gadżetów reklamowych.
Księga znaku jest również niezbędna, jeśli chcesz zarejestrować swoje logo. Znajdują się w niej informacje przydatne na etapie rejestrowania nowego znaku w Urzędzie Patentowym oraz podczas ewentualnych konsultacji prawniczych w kwestiach praw autorskich.
Zaprojektowane dobrze logo będzie reprezentować naszą markę na wielu płaszczyznach i w wielu sytuacjach czy to wręczając wizytówkę klientowi, czy odwiedzając stronę internetową. Logo pojawia się również w aplikacjach, w sklepie internetowych, mailach, czy kampaniach reklamowych. Logo naszej marki używamy na produktach, szyldach, wizytówkach a nawet ulotkach. Pojawia się na ubraniach naszych pracowników i gadżetach reklamowych. To ono przykuwa nasz wzrok i utożsamia całą markę. Może być pełne charakteru, kolorowe, stonowane, eleganckie czy proste. Niezależnie jednak ma spełniać wymogi czytelności i umiejętnie nawiązywać do serca działalności firmy. Zapewniamy, że nasze projekty są zgodne z ogólną strategią marki.